понеділок, 28 вересня 2015 р.

Шляхи вдосконалення уроку іноземної мови


24 вересня 2015 року у ТСШ № 7 відбулось засідання школи молодого вчителя на тему: «Шляхи вдосконалення уроку іноземної мови», на якому були обговорені вимоги до сучасного уроку іноземної мови і питання організації ефективної роботи молодого вчителя.
           
            Вимоги до сучасного уроку

            Сучасна методика навчання іноземної мови в початкових класах пропонує типовою формою заняття урок-гру, на якому широко використовують елементи гри, змагання, приховані форми контролю, функціональну музику, поєднують індивідуальну, фронтальну роботу учнів із діяльністю в парах.
            Сучасний урок іноземної мови має відповідати певним вимогам, що випливають із особливостей, цілей, змісту й технології навчання цього предмета в початковій школі.
·         Комунікативна спрямованість уроку іноземної мови. Мовленнєва діяльність, яка є об’єктом навчання, передбачає формування 4-ьох видів діяльності – аудіювання, говоріння, читання, письма.
·         Переважання спілкування над інформацією. Комунікативна сфера має пронизувати весь урок, починаючи з повідомлення завдань уроку і завершуючи підведенням підсумків уроку, коли вчитель наголошує на досягненнях учнів. На уроці ІМ всі аспекти
( фонетичний, лексичний, граматичний) вивчають взаємопов’язано.
·         Активність розумово-мовленнєвої діяльності учнів. Важливим завданням вчителя є стимулювання активності учнів, спонукання їх до розв’язання комунікативних завдань. І саме учень домінує на уроці.
·         Застосування інтенсивних форм навчання, що спонукають до активної роботи кожного учня є важливим моментом навчання ІМ. Ця вимога особливо є важливою для навчання говоріння, бо саме цей вид МД потребує активної взаємодії учнів. І, безумовно, особливого значення тут має поєднання індивідуальних і колективних форм роботи.
·         Мотивація до вивчення ІМ зумовлена зацікавленістю учнів у навчанні. Що може забезпечити мотивацію на уроці:
а) матеріал має бути цікавим, відповідати віковим особливостям, уподобанням учнів;
б) цікаві прийоми роботи (ігри, елементи конкурсів, рольові ігри), проблемні завдання до вправ;
в) усвідомлення учнями рівня своєї успішності у вивченні ІМ; але рівень успішності не завжди слід ототожнювати з балом, а треба використовувати заохочувальні репліки;
г) сприятливий психологічний клімат, який позитивно впливає на учнів;

Немає коментарів:

Дописати коментар